donderdag 31 maart 2011

Lara


Lara steelt altijd de show, aanhankelijk als ze is. En met haar eigenwijze kop.
Vandaag kreeg ze weer een bandje om, om haar aantal slachtoffers dit seizoen binnen de perken te houden. Want zelfs de nestelende kraaien maken geen indruk op haar. Een broodje kraai lust ze ook wel zeg maar. Niet dat ik dat erg vind. Kraaien met een nest boven je deur zijn niet aan te raden. Ze zijn me wel eens achtervolgd tot in het park. En daar maak ik geen grapjes over. Een vloog zo laag dat hij mijn haren raakte. Boom voor boom sprong hij mijn wandelroute met de hond mee. Dus ja, uit enige wrok laat ik af en toe, heel per ongeluk, het raam open. Zodat Lara ze kan laten schrikken.
Pee is van de effectievere én efficiëntere aanpak. Die veegt met een haal de takken uit de goot...
Aan haar bandje zit dus een belletje. Vol ergernis stampte ze door het huis om het vervolgens maar op te geven. Des al niet te min vond ze het geen probleem om even te poseren voor het vrouwtje die tijdelijk een spiegelreflex in huis had. Ik was alleen even vergeten hoe erg een roze halsbandje vloekt bij oranje :-)

1 opmerking:

  1. hilarisch! Heel beeldend geschreven. Lijkt wel een scene uit een hitchcockfilm

    BeantwoordenVerwijderen

Iets te roepen? Deel het!