woensdag 9 maart 2011

Dakhaas

Nu heb ik een vrij trage oude mobiele telefoon. Dus het opnemen begon wat later dan de bedoeling was. Dit kermende figuur, nog helemaal beneden vol onbegrip mijn gestalte achter het raam volgend. Hoe ik haar dit toch aan kon doen? Nou, ik was de was aan het opvouwen op de slaapkamer. Nee, ik doe niet aan strijken. Ik presteerde het om 20 verschillende sokken in drie wasjes te verzamelen. En deed dit allemaal op mijn dooie akkertje. Totdat ik iets hoorde en dus (ein-de-lijk, na al dat leed dat Lara moest doormaken in die minuten) opzij keek.
Voordat de opname dan toch gestart was, had Lara al lang en breed in de gaten dat ik haar in de peiling had. Ze bedacht zich geen moment, sprong op de schutting, balanceerde richting het muurtje, hop, het dakje op. En daar stond ze...
Gewoon...omdat het kan.....een filmpje van den mobiel

2 opmerkingen:

  1. hey lotje,
    Ik wilde je smsen maar heb geloof ik niet je goede nummer want het bericht kon niet verzonden worden. Wil je mij een smsje sturen? Dan heb ik jouw nummer ook weer.
    Je mag je nummer ook mailen naar enitram538@hotmail.com
    Wil je graag nog even zien voor je gaat bevallen!!! als jij dat ook wil, dan kunnen we ff een date plannen!!
    Liefs Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja ja.... hup hup.... anders vergeet je het weer lotte!!! kom op, pak je telefoon en sms me!!! :P XX

    BeantwoordenVerwijderen

Iets te roepen? Deel het!