woensdag 23 maart 2011

Granny Square/dekentje


Nog even doorhaken, dacht ik, voor de foto. Even voor de duidelijkheid; een foto maken met mijn mobiele telefoon zoals wel vaker. Dan heb ik mijn cameraatje weer ergens naartoe gesleept, waarvan onduidelijk waar naartoe. Dus dan moet het maar zo..
Netjes plaatste ik ze voor mijn neus op de bank. Geen idee hoeveel ik er inmiddels vervaardigd had. "Ahhh!"moet Lara gedacht hebben, "dank u!". En ze plaatste zich met haar dikke achterste midden op het geheel. Ik plaatste haar naast me, ze verhuiste terug, richting mijn schoot, om vervolgens toch weer op mijn vierkantjes te eindigen zonder dat ik me daar bewust van was . Trutje!
Lara lijkt de afwezigheid van Vinnie vrij goed te nemen. Gisteravond was ze wel wat onrustig en ze is veel bij ons in de buurt. Maar of dit meer is dan anders vind ik moeilijk om te bepalen.. Spike was ook even wat onrustig maar ook dat draaide vrij snel bij.
Wij hadden gisteren uiteraard een nare dag. Het was en is kaal, "maar twee dieren"om je heen. Maar twee bakjes om te vullen met eten. Een kat die op bed springt. Geen gemopper tussen de katten onderling. Maar ook geen spijt. Het was de juiste beslissing. En dat geeft wel rust.
Maar goed, om even terug te komen op de vierkantjes; het schiet wel aardig op voor een poppig dekentje. Maar nu rest mij de grote vraag; welke kleuren zal ik er eens aan toevoegen.....Any suggestions?
Ik ga Lara even mededelen dat de vierkantjes ingepakt gaan worden en ze haar derrière moet verplaatsen.. Als ik naar boven sjouw, weet ik zeker dat ze als een dolle erachter aan komt. Bedtijd...

3 opmerkingen:

  1. haha, hilarisch!
    maar welke kleur je eraan moet toevoegen? ik weet het niet, roze?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi verhaal weer Lot! :) Misschien is paars een idee?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik zou ook paars doen, donkerpaars. Of donkerblauw erbij is ook wel heel mooi denk ik. Bruin past ook bij de tinten.
    Nou succes,
    en sterte met het verlies van vinnie
    XXX Martine

    BeantwoordenVerwijderen

Iets te roepen? Deel het!