zaterdag 21 april 2012

84& 85 Bullie, het vervolg


Deze poging mislukte..
Bullie krijgt steeds meer vorm. Want dat is zijn naam. Bullie wordt onderdeel van een logo. Maar daar hoort niet alleen een afbeelding bij, ook tekst.
Ik testte hoe het eruit zou zien als ik die ook zou stempelen. Kabouter deed zijn eerste slaaprondje en ik ik zat samen met Pee aan tafel. Hij verslond de krant die we om onduidelijke redenen maar blijven krijgen, maar hee, je hoort ons niet klagen. En ik zat in mijn ochtendkloffie klaar met mijn gutsjes.
Dit kwam aardig in de buurt. Nu digitaal verder bewerken..
Af en toe deed ik even ochtendgymnastiek-bewegingen met mijn nek want zo voorover gebogen vol inspanning, fijne lijnen wegsnijden is nog best een uitdaging. Ik had te lastige letters uitgekozen. En bij poging drie, de letters geïnspireerd op kinderhandschrift, kwam ik dichtbij wat ik voor ogen had.
Beiden worden morgen ingescand en verder bewerkt.

2 opmerkingen:

Iets te roepen? Deel het!