vrijdag 2 maart 2012

46: DE muts

Een logisch gevolg op anti-slaapdag is de slapen-is-voor-mietjes-dag. Ach man, weer niet op de hoogte he, maar gelukkig dat er nog IEMAND oplet in dit huis :-) Gelukkig was het wel erg gezellig.
Terwijl mijn moeder als een wervelwind in en om het huis, huishield, drentelde ik er wat omheen, hielp her en der, verzorgde en klooide aan. Aan het einde van de dag daalde ik neder op de bank met het breiwerkje. Di mama was alweer vertrokken en kabouter kroop van de box naar de bank, staan, zitten, kruipen naar de poef, de poes kussen en ...weer naar de box.. Ik wou nog even die koortjes afkrijgen voor aan de oren en breide alsof ik de trein moest halen.
En nee, hij wou niet met het eindresultaat op de foto en ook niet aangekleed. Hij stortte in. Snapte ik wel, maar ja, het hondje moest nog wel even uit. Eenmaal de deur uit stappend was het allemaal goed. En 5 minuten later sliep hij. Aangezien de vorige fotosessie niet hele gezellige foto's met zich mee bracht, greep ik mijn kans. Klik*Klak. Ahwwwww




4 opmerkingen:

  1. Owowow, geen geluk daar! maar wel een prachtige muts!!!! Ik ben helemaal gek van de vorm! Zo eentje wil ik ook wel voor de toekomstige spruit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. idd aaawh! * kwijl* en wat een leuke breiseles zie ik voorbij komen!

    lieve groet, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Sas en huis Tjokvol, dank!
    @ Lien, misschien moet ik me daar dan maar eens sterk voor maken :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Iets te roepen? Deel het!