zondag 18 maart 2012

59 : Afleider

Niet de beste dag vandaag. Die arme kabouter kreeg een derde kies door en ondertussen was de weerstand dusdanig laag dat er ook weer een zware verkoudheid met heftige hoestbuien, betraande ogen en ellenlange snottebellen bij kwamen kijken. Het zieltje valt op deze manier van het ene in het andere. En dat is wel een beetje vervelend. En dan druk ik het nog zacht uit. Ik besloot voor afleiding te zorgen en ging in de keuken zelfgemaakte bolletjes bakken net als blogster meisjesmama-en mama van Astor inmiddels.En dat was samen met de cappuchino toch wel een glimlach waard. Mmmm.. Echter, nadat de kabouter besloot met een beweging mijn hele breiwerk aan gort te trekken. Besloot ik het geheel met onverstaanbaar gemompel volledig uit te halen om daarna mijn chagrijn weg te lopen. Les 17 van Start to run werd voltooid. Een nieuw persoonlijk record gevestigd.. Jeej! Inmiddels is er een nieuw breiwerk opgezet en sluit ik bijtijds mijn oogjes. Weltrusten!

3 opmerkingen:

Iets te roepen? Deel het!