donderdag 22 maart 2012

62: Zaaien

Ik ging er even voor zitten, kabouter in zijn jas gehesen en ernaast in de kinderstoel gezet. Het was bijna etenstijd en dit vormde een mooie afleider...Ondertussen stond Pee vijf meter verderop in de keuken te kokkerellen en liet ons alvast voorproeven. " Hummmoeh", was kabouter zijn commentaar, en dat is altijd goed. Zeker als hij enigsinds verbaasd kijkt. Ik keek ondertussen of we al wat konden voorzaaien. Maar dat was nog niet veel, ik piekte wat te vroeg.. En tot mijn grote schrik raakte de voorraad zaadjes van een en ander wat op. Tijd voor een aantal nieuwe aankopen om weer vooruit te kunnen. Dit keer kan ik beetje bij beetje investeren in biologische zaadjes. Weer wat leuks om naartoe te werken. En ik hoop via via of op Marktplaats nog goedkoop aan een tweede / gratis box te komen om op de volkstuin te zetten zodat kabouter mooi mee kan en niet de hele tuin inclusief grond en takjes, opeet. Let the tuinseizoen begin!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Iets te roepen? Deel het!