donderdag 19 januari 2012

17 Kistje


Ik zat aan tafel en vroeg mijzelf ernstig af waaraan te beginnen. Zoveel opties! En ineens heb je het; je gaat het kaarsen-kistje beplakken. Die mistte namelijk verf aan de bovenkant, of eigenlijk, het plaatje. Een afbeelding van een landschap of een lelijke engel. Ik heb het verdrongen geloof ik.
Al honderd jaar stond het in de planning maar uitvoeren...bekend probleem! Ik haalde de speciale lijm; twee in een (lak en lijm) van stal, de mooie servetten waar ik het kistje mee zou gaan beplakken, krantje eronder en..ja hoor, de eerste vlek zat al in mijn shirt. Daar zit ik op; morsen. Eten idem.
Dus daar zat ik een potje opperkneuterig te zijn met in mijn achterhoofd de korte uitleg die mijn buurvrouw tijden terug erover gegeven had. In de ceedee-speler zat " Lotjes Cedee", theetje ernaast en ik humde mee.

Ik was werkelijk in mijn nopjes met het plakken en pielen en het resultaat.

1 opmerking:

Iets te roepen? Deel het!