zondag 25 oktober 2009

Take it eaaaaassssyyyyyy


Zondag. Wauw, een zondag zoals we die al heel lang niet meer gehad hebben. Uber relaxed. Snurken totdat je zin hebt, blaadjes lezen. Vinnie zag het ook wel zitten. Op mij wel te verstaan. En bovendien, hij wou ook wel het fijne weten van moestuinieren. Ik screende het op interessante wetenswaardigheden over de aardpeer bijvoorbeeld. Ja, dat is wel informatie waar je de winter mee door moet komen (...)
Hij was vrij snel verzadigd en besloot dat de focus even verplaatst moest worden. Op hem wel te verstaan. En plaatste zijn logge lijf op mijn borstkas. Zo kon ik in ieder geval de titels lezen. "Toch een samenvatting van het geheel vrouwtje, wat doe je nou moeilijk?"
Ik besloot me niet te laten kisten en las stug door. Echter zag ik de met fotocamera gewapende P niet en zo werden wij in deze setting vastgelegd. Hoi....
Even later stapte Vinnie op en kon ik mijn blaadje in alle rust verder doornemen.
Hierna stapte ik op het fietsje waar ik een huiskamerconcertje mocht bijwonen. Wat was dat genieten, wat een mooi stel stemmen. Geweldig. Wat fijn.
Wat een fijne zondag. Ik geniet nog even door...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Iets te roepen? Deel het!