donderdag 19 juli 2012

Postzaken


Het is weer meegluurtijd!
Ik kreeg doosjes en enveloppen binnen. Overweldigend wederom, al die prachtige schatten.
Ohhhh-end en ahhh-end haalde ik alles eruit.
Kijkt u mee?

Ik ben trouwens lui, na een trouwerij vandaag van twee lieve mensjes, zet ik de foto's lekker in een blog en niet op de updatepagina. Ik merk dat zo'n pagina zicht ook niet heel erg leent voor een regelmatige update. Aangezien het 365 dagen project is omgezet in een Maak het voor Maud-project afgewisseld met een 365-dagen activiteit, kan dit ook prima.Ik volg gewoon.
Fijne avond nog!




























3 opmerkingen:

  1. Trouwerij? Toch niet toevallig van Bertil en Marjanne? Zou wel héél toevallig zijn... Die trouwden vandaag in Zwolle!
    Wat heeft iedereen weer mooie dingen gemaakt voor "Maak het voor Maud"; ik ga in de vakantie even in de weer, hoor!
    Groetjes Riri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat weer een ontzettend mooie dingen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat heb je weer een verzameling mooie creaties binnen gekregen. Dankjewel dat we mochten mee genieten! Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen

Iets te roepen? Deel het!