maandag 23 juli 2012

Jurkjesfeest 120-121-122

Ik nam plaats achter mijn nieuwe naaimasjien. Er waren kleine meisjes geboren, dametjes van een jaar en ik  ging voor ze aan de slag.
Minijurkjes, daar ging ik voor. Ik mocht los gaan met kleurtjes, strikjes en bandjes, groef in mijn stoffenvoorraad en zocht de mooiste kleurencombinaties. Shirtjs werden in stukken geknipt en nieuwe kleertjes werden gecreëerd.  Wat een feest. Voor jongens ben ik ook pro kleur. Maar ja, rood met witte stipjes, bandjes en strikjes is not an option. En wat fijn is het dan, om de je neigingen wat dat aangaande daarop te botvieren :-D


Het resultaat was super lollig. Ik ben benieuwd of het de troella's staat..

4 opmerkingen:

  1. Wat leuk!! Ik ben ernstig fan van de middelste.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, dat is het jurkje waar ik het meeste bij gevloekt heb, bijna de hoop op gaf en uiteindelijk ook wel bijzonder lollig is uitgepakt. Wees gerust. Ik heb meer kant (en het patroon getekend van het bovenstukje )

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gemaakt. Ik heb laatst ook kraamcadeautjes gemaakt. Ik vind het zo leuk om te doen dat ik een hele serie ga maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat knap van je, tsja daar wil ik ook nog eens mee aan de slag maar dan voor mezelf ;). Warme groetjesss!

    BeantwoordenVerwijderen

Iets te roepen? Deel het!