dinsdag 26 juni 2012

De binnengekomen schatten.

Er blijven schatten binnen komen voor Maak het voor Maud, wat mooi. Het duurt even maar dan heb je ook wat. Ik schoof alle foto's in Photoshop in elkaar. Morgen ga ik binnengekomen mailtjes beantwoorden, weet u dat alvast...
De instuurdatum gaat verzet worden naar achteren. Ik heb nog geen inschrijving voor de tweede braderie. Ik zit middenin de lobbby :-) Mocht iemand nog connecties hebben dan hoor ik dat graag natuurlijk.  Ik hoopte op de Hip en Handgemaakt-beurs te kunnen staan maar daarvoor sta ik op de wachtlijst. Duimen jullie mee?


En dan is het nu tijd voor slaapje.

3 opmerkingen:

  1. Wat weer een prachtige schatten voor Maud.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kwam je weer eens tegen in mijn leeslijst dus lees eens even terug. Oh wow wat een mooie schatten én dat zou toch mooi zijn als je op de Hip en Handgemaakt beurs zou kunnen staan, ik duim mee! Dikke knuff!

    BeantwoordenVerwijderen

Iets te roepen? Deel het!