donderdag 3 mei 2012

94&95: Poes werd miauw

Ik gromde, " weer niet goed" !
Stempel drie kreeg een proefplekje op het karton maar neen, het was niet voldoende. Niet strak genoeg en niet slordig genoeg. Ertussen in kan niet.
 En ik ging lekker niet verder, hier stopte het eventjes. Een proces...wat las ik nou toch vandaag...Oh ja, veranderingen in je leven moest je zien als een proces. Past niet helemaal erbij maar toch leuk bedacht.
Wat achter bleef op tafel was het kartonnetje met vertwijfelde afdrukken van stempels. En het licht ging uit.
Vandaag schoof ik weer aan. Ik huppelde drie passen van vrolijkheid van mijn stoeltje naar de grote tafel. Die lamp vind ik zo'n mooi gezellig licht verspreiden en hij is zo mooi kitsch. Elke keer dat ik hem aan mag doen is een feest.
De vierde poging testte ik op de krant. Verhip, goed gelukt. En de halte erna was het stukje stof.
Ja, zo moest het worden.

Poes werd Miauw.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Iets te roepen? Deel het!