vrijdag 18 mei 2012

103&104 Rugpand

Tjonge jonge, dit patroon is niet een van de besten..Met regelmaat moet ik een zin tien keer lezen eer ik hem begrijp. Van een grote hoogte valt dan uiteindelijk het kwartje wel..Tot die tijd zit ik als een mantra, murmelend de zin te herhalen naast Pee. Die heeft al geleerd me te negeren op dit soort momenten. En als je het dan begrijpt en als een dolle een stuk hebt afgebreid, komt er nog even bij punt zes, een toevoeging voor punt vier #@%*. Wel kanonnen!
Goed, ik laat opperbreister ( di mama) er donderdag even naar kijken, ik had nog vier toeren te gaan en dan was het rugpand af. Maar het is nu even de vraag of de hals zo acceptabel is.
Het geheel is op een reservepen geplaatst en ik ben gestart met het voorpand. Been there, done that. Grotendeels hetzelfde verhaal dus dat komt helemaal goed. Ineens begint het dan wat te worden he?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Iets te roepen? Deel het!