zondag 13 mei 2012

101: Misdrukje op een prachtige complete dag.

Het was een ge-wel-di-ge dag, vol met lieve vrienden en familie. Deel twee van de festiviteiten omdat de verjaardag van kabouter op een doordeweekse dag viel. Iedereen uitgenodigd en vrijwel iedereen kwam ook gewoon! Ik liet het gebeuren. Niks geen enorme planning, het kwam zoals het kwam en wat pakte het goed uit. Hij begon met ontbijt op bed inclusief croissants, cappuccino, jus 'd orange, zelfgemaakt cadeautjes en een set fijne douche-gell's,
Van tevoren bakten Pee en ik taarten, hij nam de Monchou voor zijn rekening, ik testte een slagroomtaart recept uit de Allerhande.
's Avonds zat ik aan mijn tafeltje, met het keukenschort nog om. Terwijl ik het rompertje probeerde te pimpen met een slak, keek ik in gedachten terug op de dag met al onze dierbaren. De weergoden waren ons enorm gunstig gezind geweest. De tuindeuren werden opengezwaaid, alle stoelen naar buiten. De kinderen drentelden tussen ons in,  of namen plaats in de nieuwe zandbak, een tractor-wiel gevuld met een laag zand.
Misschien dat door al het gedroom de afdruk niet op zijn best werd. En deels lag het ook aan het feit dat de namen stempel een van mijn eersten was en niet optimaal opgebouwd. Ik ga een nieuwe maken en volgende keer probeer ik het gewoon weer.

1 opmerking:

Iets te roepen? Deel het!