vrijdag 7 februari 2014

Reiszak, de tussenstand

De reiszak gaat overal mee naartoe en doet dus al eer aan zijn naam. Inmiddels is het rugpand klaar en ik op iets van een kwart van wat dit pand. De foto doet niet echt eer aan het resultaat tot nu toe maar straks krijg je wel beter beeld erbij, zeker als ik de voering erin ga maken. Ik had al eens stukje stof op de kop getikt maar achteraf was het toch wat te schreeuwerig, dus er komt nog een poging twee..
Zulk dun garen is wel monnikenwerk heur, had ik dat al gezegd? *Geduld...enz..*
Voor de afwisseling ben ik ook bezig met een jumpsuit. Mijn eerste tricot-project en ik ben fan, wat een feest zeg! Zelfs zonder de magische, hoe heet dat ding..lockmachine. Die heb ik niet dus het is just me and the naaimasjien maar dat gaat prima.
Morgen moed verzamelen voor het erin meppen van de drukknoopjes en dan zal ik het eindresultaat posten. Dat wordt straks kaboutermensje's eerste pakje. Het kost wel even wat tijd maar het scheelt wel flink wat centjes dan wanneer je het nieuw moet kopen zeg! Later meer..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Iets te roepen? Deel het!