maandag 2 december 2013

Boek: Maud, Dappere Strijdster

Afgelopen zaterdag was het zover, de presentatie van het boek: "Maud, dappere strijdster".
Ik wist al een tijdje dat het boek er zou komen en dat wist ik vooral omdat ik een klein stukje mocht bijdragen, een verhaal over de kort maar krachtige actie "Maak het voor Maud". Een verhaal over een simpele oproep uit betrokkenheid en de overweldigende reacties van jullie bloggers, lezers.
Ik kreeg het boekje van Pee cadeau en het daadwerkelijk in mijn handen hebben, het teruglezen van het verhaal van Maud, het hele gezin..Juist, dat leverde een boel gesnotter op. Helemaal als moeke met inpandige baby komt het driebubbel zo hard binnen.

Het boek is werkelijk prachtig geworden, kleurrijk, veel foto's, quotes van reacties, verhalen over acties, de blog's geschreven vanuit Maud..De kracht van het gezin, de betrokkenheid van iedereen het spat er gewoon vanaf.
Misschien vind je het, vanwege je betrokkenheid bij de actie toen, of omdat het je een mooi boek lijkt, een goed idee om hem te bestellen.
Dat kan hier: http://www.maudvoorleven.nl/boek
Het is goed om te weten dat 100% van de inkomsten gebruikt zal worden voor onderzoek naar neuroblastoom en voor financiƫle ondersteuning aan gezinnen met een kind dat kanker heeft.
Het boek 'Maud, Dappere Strijdster' is ook verkrijgbaar in boekenwinkel Goedhart Assendorperstraat 79 en Ana Sofia, Nieuwstraat 100 in Zwolle. 
Zeg het voort!


Verder sta ik, naar alle waarschijnlijk voor de laatste keer, met de laatste spulletjes, door jullie gemaakt, bij de festiviteiten van radiomarathon.nl ! Meer details volgen nog. De marathon vindt plaats op 19-20-21 december en Maud voor Leven is dit jaar het goede doel!


1 opmerking:

  1. Een collega zei: no way dat je Oscar et la Dame Rose nog zal kunnen lezen nu je mama bent. Ze had gelijk. Ik klikte en inderdaad, gesnotter alom. Pfff. Wat hartverscheurend, hoe moedig en dankbaar de reacties ook zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Iets te roepen? Deel het!