maandag 8 november 2010

Rrrrromperrrr


Ik besloot te beginnen met een hippe romper. Mijn naai-juf had uiteraard sta-pels met jaargangen van alle soorten magazines. En duizend en een patronen. Ik kwam eerder deze dag al tot de conclusie dat het niet barst van de gratis en leuke patronen online. Wel kwam ik deze site tegen: http://www.wikihow.com/Make-a-Baby-Romper-from-a-T-Shirt
Met dat in mijn achterhoofd startte ik in de kringloopwinkels mijn zoektocht naar kinderT-shirts met een leuke print. Dat was nog een moeilijke zaak, de prijs-kwaliteitverhouding was vaak niet in balans. En het is natuurlijk wel de uitdaging om het voor een mooi prijsje te maken.
Maar uiteindelijk deed ik mijn vondst, wat een lollig stofje. Weliswaar met de ernstige tekst: we love rockstars. Maar die hebben we er lekker afgeknipt. Waarbij ik veranderde van plan en een patroon uit de Ottobre zomer nr 3 2010 gebruikte. De basis is gelegd. Ik moet nog even drukknoopjes scoren en ribkatoen van 10cm in een leuk kleurtje kopen. En dan kan ik de boel in elkaar zetten. Wat een feest zeg. En wat een wereld gaat er voor je open als je die blaadjes doorkijkt. Wat je ook krijgt. Want ik vind dit een unisex rompertje worden hoor! Niks geen saaie tinten.. Een gevalletje "wordt vervolgd". Vind het nu al leuk...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Iets te roepen? Deel het!