dinsdag 5 april 2011

Granny update


Dit is tot nu toe het resultaat van mijn verslaving. Vierkantjes haken. Na een tijdelijke stop omdat ik niet kon kiezen welke kleuren ik toe zou voegen, wist ik mezelf er toch toe te zetten om in mijn wasmand met bolletjes wol te graaien. En de speciale tas met katoen werd ook aangesproken. Wat vind ik dat mooi. Had ik voor mijn verjaardag gekregen.
Uiteindelijk zijn het allerlei tinten groen met blauw geworden en ben ik over gegaan op drie kleuren in plaats van twee. Om de lichtblauwe wol zoveel mogelijk te verspreiden over zoveel mogelijk vierkantjes. Ik ga nog even kijken of ik van deze wol nog een bol kan terugvinden in de winkel. Zou wel mooi zijn.
Zelf had ik niet gedacht dat het zo´n lollig effect zou hebben. Een ander effect is dat dit het enige is wat me op de bank met de beentjes omhoog weet te houden. Want verslavend is het. En voor de aard van dit beestje is dat heel uniek. Zelfs in kabouterdragende staat. Ik haak nog even verder....

2 opmerkingen:

  1. als je nog wol nodig hebt van de verjaardagstas, daar is nog heul veul van :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, ooit ga ik ook een granny maken!

    BeantwoordenVerwijderen

Iets te roepen? Deel het!