zaterdag 1 mei 2010

Vroeg..

Het was vroeg vanochtend. En dat lag niet aan het tijdstip waarop ik terug kwam van een fan-TAS-tische avond in Assendorp waar Eureka elk jaar in samenwerking met de Enk, Moskee Ulu Camii en de scouting Zwolle weer een groots feest op het Assendorperplein gaf. Ik mocht er met vrienden genieten van De Jeroen Sweers boogie woogie band en Mdungu die er een optreden verzorgden. Stuk voor stuk geweldige muzikanten die wel van wanten wisten met hun muziekinstrument en in no time het publiek lieten meedeinen. Wat een topsfeer. Een zee van blije relaxte mensen die dansten op de golven van de muziek. Het plein, omringd door de karakteristieke huisjes die deze wijk rijk is, ademde een en al feest uit zonder vaak kenmerkende woorden als lallen en onrust. De grote bomen waren verlicht en maakten het geheel met een magische sfeer helemaal af. En ook al werd mijn nachtrust eenmaal thuis ruw verstoord door externe factoren en na hooguit drie uurtjes slaap gepakt te hebben, onze wekker ging om een partij tegels op te halen, was mijn humeur niet kapot te krijgen.
Op deze avond kan ik weer een tijdje op teren.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Iets te roepen? Deel het!