woensdag 19 mei 2010

Morgen..

Morgen..jaa morgen ga ik een kleurig bolletje wol halen. Gaan ik een pannelap haken met een poepig beest erop. Het patroon kreeg ik toegestuurd van mijn naailesjuf. Had ze goed gezien. Vond ik hartstikke leuk! Dacht ze al... Hoe gaat het met dat hemdje dat je aan het breien was? Nou, er zat een fout in het patroon waardoor mamamuis even ingegrepen heeft. Maar ja, nu kan ik niet meer een patroon volgen en dan houdt het nu nog snel voor me op. Improviseren is een next level zeg maar... Dus dan dit eens even proberen en het boekje wegkapen bij de bieb. En de de rok verder afmaken..


http://auroraatje.web-log.nl/photos/uncategorized/2010/03/23/amiggehaaktebeestenboel.jpg

2 opmerkingen:

  1. Leuk! Had je m'n amigurumi-octopus gezien trouwens? Die is erg eenvoudig én leuk.. :)

    http://www.lionbrand.com/patterns/70588AD.html?r=1

    Je moet je wel even aanmelden bij die site, maar daar staan massa's patronen op.. :)

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank voor de tip! Ja, had je octopus al gezien. Errug leuk!!!
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen

Iets te roepen? Deel het!