zaterdag 7 mei 2011

Opgeruimd staat netjes!


Ook de afgelopen week kwam er met regelmaat iemand voorbij om iets in huis te doen. Wat een feest. Wat een warmte. Ie richtte zich op de muur en wist er een pracht van een behangetje op te plakken. Ik had de overgebleven rollen van het muurtje uit mijn oude flatje bewaard en zo kwamen ze me toch een partijtje van pas. Alsof het ervoor gemaakt was, met de resten behangplaksel die nog in de kast stonden. En zo kon het bed weer op standje reus, werd de boel aan kant gemaakt en ik moest blijven zitten waar ik zat. Ja juf....
Dee kookte voor ons een overheerlijk maaltje en viel de badkamer aan met antical. Hij was in zijn loopbaan nog nooit zo wit geweest, onze badkamer..En stralen dat hij deed!

Na streng toegesproken te zijn door mijn dinnetjes besefte ik waar ik stond. Nog 8 dagen en dan zaten we op de uitgerekende datum. Ik was zo'n hoogzwanger mens. Verdomd.. nu was ik er toch echt een.
Dus ik laat me vertroetelen, keutel wat aan. Spreek de groeiende pompoenplantjes toe dat ze het goed doen, nog eventjes en ze mogen uit huis.
Het grannykleedje is voor de helft al af. Jaah, dat aankeutelen blijf ik mezelf opleggen totdat kabouter er is.
Moeke zet ondertussen nog een kopje thee..

6 opmerkingen:

  1. laat je inderdaad maar lekker vertroetelen!!
    nog maar een paar daagjes.....spannend hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk zulke fijne hulptroepen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Marianne, Ja..jij als expert weet er natuurlijk alles vanaf! Keep you posted ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Whahaha, heerlijk he die nesteldrang!

    Fijne dag gewenst!
    Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  5. goed zo, rustig aan doen hoor! Zie ik je morgen nog? Enne, anders niet hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd ondertussen!!! Ik hoorde het via moeders. Ja, die van jou.

    Ben heeeeeeeel benieuwd. Maar wacht rustig af.

    BeantwoordenVerwijderen

Iets te roepen? Deel het!