dinsdag 3 mei 2011

Kringloop


Eventjes loeren maakte dat ik deze schatten tegen kwam in de kringloopwinkel. Wat een feest, wat een mooie kleurtjes en printjes. Geboren in de verkeerde generatie, altijd al zo geweest. Fijne hippie..
Ik werd verliefd op dit beschuitblik. Welke we bij nader inzien nog veel gaan gebruiken de komende tijd ook! Pee keek er vol afgrijzen naar. Ik enkel verliefd. "Nee echt Pee, deze moet echt mee, hij is zoooooo mooi". Pee vond het prima maar dan was een ding zeker, hij zou dan een stuk boterkoek verorberen in het restaurantgedeelte van de kringloop. Want die waren zo gruwelijk lekker. Keiharde onderhandelingen dames en heren. Ja zo ging het: "we got ourselves a deal!"
De stofjes afdeling moest natuurlijk ook nog even bezocht worden. Waar een flinke lap witte stof met groene print lag, perfect voor een dekbedhoesje voor kabouter. En dit fan-TAS-tische tafelkleed. Hier gingen zowel Pee als ik bij uit ons plaat. Wat was hij mooi. Perfect voor ons huisje.
Na verschillende gesprekjes met mensen die ik enkel van gezicht kende maar helemaal enthousiast waren over mijn enorme verschijning, (lees: buik), overladen met complimenten, ik werd er verlegen van, daalden wij babbelend neer voor een glaasje cola en een flink stuk boterkoek. Heel simpel...en zo gezellig..

2 opmerkingen:

  1. Geweldige vangst! (ben je ook in te huren als onderhandelaar)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ ladyknit: Ik vrees dat ik niet zoveel effect zal hebben als in deze setting ;-) Zou wel mooi zijn haha

    BeantwoordenVerwijderen

Iets te roepen? Deel het!