woensdag 24 november 2010

Sneeuwlaarzen


Sneeuw. Er staat sneeuw op het menu. Nou ja, eerst zien dan geloven.
Maar om de struisvogelpolitiek te voorkomen besloot ik wel te anticiperen op de voorspellingen door nog NET even wat eerder dan de rest van Nederland, op zoek te gaan naar Snowboots.
Jawel, u kent ze wel. Van die overdreven reuzenlaarzen voor mensen die vreselijk van wintersport houden. En anders had je ze niet in de kast staan.
Tegenwoordig hebben we steeds vaker een witte winter. Prachtig hoor.
Voor een dag

............

En dan mag in een keer alles weer weg zijn en de straten veilig begaanbaar...
Keep on dreaming Lot...

Ja, dat had ik dus ook al bedacht. En daarom, daarom, daarom....snowboots. Zeker met mijn steeds boller wordende buik leek het me geen verkeerde stap. De prijzen van snowboots zijn al vrij snel wat hoog voor een waardeloze kwaliteit dus ik besloot op marktplaats te kijken voor een ouder exemplaar. Want, (zo was mijn redenering), nu is een snowboot voor Jan en alleman. Vroeger kocht men een paar omdat men op vakantie ging ofzo. Het was in mijn beleving volgens mij lang niet zo hip als nu.
Nu zou ik mijn relaas kracht kunnen bij zetten door met een bekend betrouwbaar merk op de proppen te komen. Maar, ik viel voor de foutheid, de grootte, de felle kleur, de bolle vormen en... voor de oplettende kijker.... Jawel, ECHT Beverly Hills 90210 snowboots.
Viel ik daar even door de mand :-D
En toch he, toch lijken ze me nog wel aardig sneeuwvast en waterdicht, zei ze, terwijl niemand haar meer serieus nam...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Iets te roepen? Deel het!