dinsdag 30 november 2010

Sjaal


Met het winterweer kon het natuurlijk niet zo zijn dat ik nog niet een sjaal op mijn lijstje had staan van gebreide dingen die ook nog eens af zijn. Ik werd extra getriggerd door de wol die ik bij de Zeeman zag liggen. Wat moest dat een leuk effect geven. En zo geschiedde.
Ik heb inmiddels al 40 centimeter van de sjaal gebreid. Dus ik denk dat ik hem op korte termijn in gebruik kan nemen. Dan zie ik er natuurlijk hartstikke hip uit, blauwe foute sneeuwschoenen én een zelfgebreide sjaal. Daar moet dan nog wel een muts bij. Maar dat gaat helemaal goed komen. En je moet toch wat als je ziek thuis zit. Met oogleden blauw van het overgeven. Jaah, ik zie er fraai uit. Als je zou zeggen dat ik een of andere enge ziekte heb, zou je het ook geloven.. Maar gelukkig is dat niet geval. Alleen zei mijn lijf wel: stapje terug graag! En het helpt niet mee als je stoelgang besluit voor een paar dagen te staken... Ik trek een lekker warm vest erbij aan, gooi nog een blokje op het vuur en ga maar eens verder met de sjaal..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Iets te roepen? Deel het!