woensdag 16 februari 2011

Schatten


Vandaag gingen we eventjes samen op pad, Pee en ik. Even de deur uit. Opa had ons even terug uitgelegd waar een leuke kringloop zat dus die gingen we even`bekijken. Hij had gelijk, het was een hele leuke winkel. En wat een verschil qua aanbod en prijzen zeg. Een verschil van dag en nacht, of je naar een kringloop in de stad of in een dorp gaat.Ik ging dan ook helemaal los. Kijk, in zo'n kringloopwinkel kan dat nog eens. Als het duurste wat je koopt 50 cent is.
Ik viel van de "ohhhh's in de ahhhhhh's. Wat een mooie vondsten...Ik was weer een stofje rijker in geestig roze-zwart printje, een über schattig blikje met bloemenprint. Wat er in komt, weet ik nog niet, maar deze moest mee.... Vulling voor een mogelijk nieuw naai/brei-
project. Ouderwetse kleerhangers.Je weet wel, van die houten met de namen van de winkels er nog op...en een paar van bamboe..Twee babykleertjes, twee mandjes in mooi oud pastel-groen en een paar Ariadne's uit de jaren '80 met babykleding-patronen... Wat
een vangst... Een ding was zeker, dit zou niet mijn laatste bezoek zijn...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Iets te roepen? Deel het!