maandag 14 juni 2010

Jajoejajajajajajaaaaaaaaaaaaaah!


Joepie de poepie!

Lotje heeft haar fiets verkocht en via Marktplaats een nieuwe op de kop getikt.
Een diepe wens werd vervuld. Een Kronan? JA! Een Kronan. Wat zijn ze toch mooi, robuust en sterk. De transportfietsen van tegenwoordig hebben het nooit gehaald bij de vormgeving van een echte Kronan. Prachtig.
En het allermooiste is nog het mandje wat erop te hangen is.
Zo trots als een pauw fietste ik door de landerijen naar mijn tuintje. Tik tik tik... Je hoorde hem in de versnelling lopen. Voor iemand die geen voetbalfanaat is, had ik toch een verdomd oranje fiets.
Het was bijna grappig dat juist ik er een had.
Pee heeft er ook een. Een blauwe. Om de beurt wordt het mandje op de fiets geklikt. Afhankelijk van wie hem nodig heeft. Want hij past op beide voorrekjes.
Ik ben altijd al een fietsengek geweest. En heb Pee, een fervent autorijder, toch weten aan te steken. Wie had dat gedacht. Ik niet..
Dus mocht je twee trotse Kronanrijders tegen komen. Zijn wij het misschien..

Update: Foto!

1 opmerking:

Iets te roepen? Deel het!