maandag 16 november 2009

Pff

Man o man, na een avondje nakijken van gemonteerd materiaal ben ik even out of inspiration kan ik wel stellen. De computer is aan het ratelen, hij rekent dingen voor mij uit zodat uiteindelijk de registratie van een trouwerij op de betreffende dvd beland. Wat is mijn computer toch een sterk monster. Moet ook wel met alle montage-activiteiten die erop plaats vinden of nog moeten plaats vinden. Een ding is zeker, dit project kan weer van mijn lijstje geschrapt worden. Op naar het volgende! En ja, ook ik ben van de lijstjes..
Lotje haalt nog even een glaasje drinken van beneden en sluit daarna haar luikjes.

That's all folks!

1 opmerking:

  1. En dan te bedenken dat je zo'n 2 uur eerder klaar had kunnen zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Iets te roepen? Deel het!