zondag 13 september 2009

Harige beesten


Hij vond het wel prima daar in de achterbak van de auto... Een beetje kijken naar de auto's en motoren achter ons... "Gluren, mooi wark man..." Maar waar gingen ze naartoe? Het landschap werd wat kaler. Vrouwtje babbelde er vrolijk op los en er werd wat van zender gewisseld op de radio. Menig liedje werd meegegalmd. "Ach ja, je raakt eraan gewend, die uithalen..". Spike zuchtte en draaide zich voor de afwisseling even om naar het linker raam.. Mooi toch dat klei-landschap.....
De rust bleef en het autootje kachelde mooi verder. Totdat er een bocht naar rechts gemaakt werd. En vrijwel gelijk weer rechts... Spike spitste zijn harige oren, ging overeind staan en besefte zich plots waar de auto zich bevond.. Ze hadden het hem al wel gezegd, maar geloven deed ie het niet. Hij kneep zijn ogen dicht tot kleine spleetjes....Een explosie van enthousiasme volgde...

Het was Sam! ( ondertiteling: saaaaaaaaaaam saaaaaaaaaaaaaaaaammm , ik wil eruit, laat me eruit ik wil, hihihihi iiiiiiiiiiiiiiiiiiieee ik wil wil lllll ik wil eerrrrrrrrrrrrrrrrruit ERUIT!!!NUHUHUHUHUHUHUUUUUUUUUUUU)
Uiteindelijk mochten ze samen los gaan.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Iets te roepen? Deel het!